2016. november 13., vasárnap

Shopping - Balea Arctisztító, és For Your Beauty púderpamacs

Tegnap ismét tettem egy szokásos DM, Rossmann körutat (ezúttal célirányosan), és a következőket szereztem be:
         

Balea Arctisztító Hab Kasmír Kivonattal: ez a termék némileg eltér az eddig használt pumpás arctisztító habomtól, de hát nem bírok magammal, mindig ki kell próbálnom valami újdonságot :) A leírás szerint kíméletesen és alaposan tisztítja az arcbőrt, és minden bőrtípusra alkalmas. Hát, majd meglátjuk.



For Your Beauty Púderpamacsok: a régi pamacsom már elég megviselt, a legutóbbi használatkor el is kezdett szétmállani, így legfőbb ideje volt lecserélni. Kíváncsi leszek, ez hogy válik majd be.


















Krémmánián elég jó értékelés kapott mindkettő, így bizakodó vagyok, hogy ismét jó minőségű termékeket fogtam ki.


Teszt hamarosan! ;)


2 megjegyzés:

  1. Na én is kíváncsi lettem erre a Baleás arctisztitóra :-) Igazából imádom a DM termékeit, de eddig arctisztitóból nekem csak a NutraEffect vált be :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem a DM-es cuccokat ;) Baleából eddig még csak a lótuszvirágos arctisztító habot próbáltam, az is nagyon jó volt, ajánlom neked is ;)

      Törlés