2016. november 18., péntek

Shopping - Balea balzsam és Cien kézkrém

Mert nem telik el úgy hét, hogy ne vennék valami kencét ;)


Tegnapi zsákmányaim:

Balea Professional Glatt + Glanz balzsam: A hajmosós posztban már írtam erről a termékről, ezért ez már nem ismeretlen számomra, bár most veszem újra először. Nagyon jó kis balzsam, kellemes illattal, állaggal, és ami a legfontosabb számomra, hogy szilikonmentes. Nem sokszor szoktam újravenni többször ugyanazt, de azt kell mondanom, ez tényleg bevált. Jelenleg akciós volt, mindössze 399 Ft.

Cien SOS kézkrém - koncentrátum: Na ez az a termék, amit magamtól biztosan nem vettem volna meg. Általában messzire kerülöm a noname, olcsó kozmetikumokat, mert ezek nagy része valóban borzalmas, többet árt, mint használ. Viszont a Krémmánia blogon nagyon dicsérték, ott figyeltem fel rá. Elolvastam jó pár kommentet is, amit szintén elégedett használók írtak, szerintük van olyan jó, mint a Neutrogena kézkrémje, csak épp harmadannyiba kerül. Ez nagyon beletette a bogaram a fülembe, úgy voltam vele, egy próbát mindenképp megér. Ha nem is válik be, akkor sem buktam sokat. Így hát elsétáltam a legközelebbi Lidl-be, és nevetséges, (ha jól emlékszem) 375 forintért hoztam el ezt a kis tubust :)



Teszt a termékekről hamarosan!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése